3 augusti

Publicerad 2008-08-03 16:57:32 i Allmänt,

lhallå där, det var ett tag sen!

jag har en ny blogg, en doggyblogg som jag vill att ni alla ska gå in på regelbundet och rösta på :) adressen är www.kollberg.doggyblogg.se .

Idag har jag jobbat på surf (skulle egentligen jobba igår också, men det pallade jag inte), och det var väldigt slappt, för vi behövde typ inte göra nånting(?), men jag ska säga er en sak som inte är så slappt - att gå upp KLOCKAN 6 PÅ MORGONEN.. och jag ska typ jobba nästa helg också.. men jag blir iaf rik som ett troll*smile*.
 
jag orkar verkligen inte skriva om min resa, men ni får fråga mig om ni är intresserad, för ingen orkar väl läsa ändå? men ni kan få kolla på bilder iaf =)

 tv;n vi hade på flyget med filmer och tv-serier
 typisk amerikansk frukost första dagen

bara världens goaste snabb mat!!

 finskorna vi prövade på en as stor skoaffär


 shoppingme på saw grass mill

SCHOOLBUS

MAX FRÅN GRINCHEN

VÄRLDENS ROLIGASTE KARUSELL

USA(L)

huset vi bodde i i miami

huset vi bodde i, i key west
 jag och världens största hard rock cafe
Carro på sin första piña colandaCarro på sin andra piña coladaCarro på sin fjärde piña colada

JAG HAR SJUKT MYCKET BILDER ATT LÄGGA IN MEN JAG ORKAR INTE, JAG ORKAR INTE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela