30 augusti

Publicerad 2008-08-30 15:06:37 i Allmänt,

Helluuuuu!

Idag har jag varit hos min kusin som fyller arton år! så jag fick äta tårta och ha trevligt (:
Nästa helg fick jag reda på att min mormors bror fyller 70 så då ska typ hela släkten till lycksele, men eftersom jag tycker det är ganska tråkigt, och att Lucas inte kan vara ensam hemma, försöker jag övertala mina föräldrar att få stanna hemma och bjuda hem några kompisar men mamma tycker att  jag är för dålig på att städa efter mig, men jag ska försöka!

Jag är proppmätt men endå funderar jag på om jag ska köpa ben&jerrys ikv eller inte.. hm.. undra vad jag ska göra ikv.. borde plugga men det är ju lördag! + jag har redan skrivit klart mitt kåseri.. kanske ska ringa pa.. eller okej ni som vill hitta på något kan ju ringa mig iaf! det blir asnajs

pusshejleverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela