fina skivor

Publicerad 2008-08-26 17:50:09 i Allmänt,

hhej!

Idag har jag varit på skolan hela dagen, och vi slutade kvart över två. så det var bra !
När jag kom hem fanns det en yberglad Lucas som ville gå ut och gå. så då gick vi på en promenad. Och då var det typ glasbitar överallt! så sjukt störande, för då var jag tvungen att lyfta Lucas, och folk som går förbi tror att jag är så rädd om min hund att han inte få gå själv. Störande!

När jag kom hem så såg jag att det låg typ 4 nya skivor på bordet så jag typ : :O:O:O
2 var till min kusin, för mamma hade sagt att hon skulle köpa dom till honom, men sen de andra två hade mamma köpt till sig själv. och gissa vilka skivor.. jo jag ska berätta.. eller visa:



japp. Detta är min coola mamma!
Men jag ser fram emot att sno dom typ dygnet runt :)

pussar&kramar

Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela