heathheathheathheath

Publicerad 2008-08-31 10:49:03 i ,

Som sagt såg jag och alva batman begins igår, riktigt trevlig! När vi hade sett klart den kollade vi vad som gick på tv, och då gick det värsta wannabe batman på 6:an som var värsta b. så vi såg den ett tag och gjorde narr av den, sen bytte vi til ettan och då var mel gibson där så vi ba, den är säkert bra! och vet ni vem som dök upp sen ??? HEATH LEDGER. Vi ba OMGGGG, så vi såg den, och den var typ as lång! Och as bra! den var jätte hemsk, man grinade typ sönder x 1000. Filmen hette the patriot och ni måste se den!!! Fast jag kommer ihåg att jag såg den där filmen när jag var liten, jag hade hyrt den med mamma, och vi trodde det typ var en familjefilm, men nej det var krigkrigkrig. så vi såg inte klart den, för jag var så liten.


jätte fin film!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-01 15:55:23

snygg din blogg ääääääääär, nästan lika snygg som ägaren;)

Postat av: jejjjaaa

Publicerad 2008-09-05 16:59:18

de där är fan den bästa filmen nånsiiiin! har typ sett den 1000ggr!§

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela