i want you to want me

Publicerad 2008-08-20 18:10:00 i Allmänt,

gammal låt jag vet, men hur peppande som helst!

Jag har fått klagomål på att jag skriver för lite.. sry about that. ska försöka bättra mig.
i alla fall började skolan idag efter ett as bra sommarlov. Väldigt jobbigt, men det känns som att det här kommer att bli ett bra år.

Så vad har hänt.. min syster har varit i VK för att hon fyller arton och for till USA den här terminen. emh.. hennes blogg kan ni följa i USA  = www.kollbergs.blogg.se ! Och sen så har vi haft ett kalas för mina favorit brudar anja och alva här får ni lite bilder:

 

          

ikv är det project runway dubbel avsnitt, peppar!
Sen idag nån gång ska jag anmäla mig till hiphop-kursen med tydligen nån "känd" dansare.

det här får duga för idag! pussåkram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-02 11:17:55

Snälla, kan du ta bort bilden där det där miffot dansar bakom anja? TACK

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela