Pannkaka

Publicerad 2008-08-28 15:50:20 i Allmänt,

Jag och Alva är alltid normala. det vet ju alla eller hur?

Alva - idag ska jag.. BLABLABLA (hon sa egentligen inte blablabla, men det lät som det)
Jag - idag ska jag äta pannkaka!
Alva - åhhh Asså pannkaka är så gott!
Jag - JAA
Alva- Ja, vi far hem till mig och gör pannkakor!
Jag - men jag ska ju äta pannkakor till middag
Alva - Men det är ju länge kvar
Jag - Men man blir ju mätt länge
Alva - Men nu far vi hem till mig och gör pannkakor
Jag - MEN JAG SKA JU ÄTA DET TILL MIDDAG
Alva - Om inte du äter med mig, äter jag själv!
Jag - men jag bryr mig inte!
 ett tag senare..
Alva - ... då äter jag själv
Jag - hotar du mig?
ett tag senare..
Alva - Pannkakor är så gott


Idag lyckades jag hoppa höjd hopp. Även om det var jätte lågt är jag jätte glad för i vanliga fall får jag alltid ribban i ryggen.. men inte den här gången =D

Förresten, The dark knight var lika bra igår!

Snart ska jag äta pannkaka, hejdå!

Kommentarer

Postat av: alva

Publicerad 2008-08-28 15:54:00

hahahahhHAHAHHA SÅ JÄLA BRA

Postat av: Emmy

Publicerad 2008-08-28 18:07:35

Haha x'D Gud va skön =)

Postat av: Helena

Publicerad 2008-08-28 18:49:38

HAHA! kuul :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela