Söndag 24 augusti

Publicerad 2008-08-24 16:08:21 i Allmänt,

Idag har jag ändrat min blogg!

Idag gick jag på stan och köpte två strumpbyxor på åhlens, ett par svarta och ett par svart,grå randiga. Jag köpte också en kofta på kappahl som jag fick 25% rabatt på av någon konstig anledning. Jag gick på stan idag för jag trodde jag hade fått lön (700kr) för jag tänkte att det var den 25 augusti... men icke sa nicke.. så mamma fick låna mig 500:-.

Jag har bestämt att jag ska börja spara pengar, för vi ska kanske utomlands till våren för mormor fyller 80 och då kanske vi ska till Italien eller Grekland. Men jag vill också spara för att jag vill fara med en kompis till typ Grekland (me likes grekland) och då behöver jag typ kanske max 10.000, istället för en språkresa för 20.000. så det är min plan. Men jag vet inte hur jag ska få ihop så mkt pengar... Jag blir väl tvungen att jobba på Surf. Men problemet är att det är så många som jobbar där så man måste vara först till kvarn för att få jobba. as jobbigt. Men jag ska se på tisdag när jag ska dit.



echinagard, echinaforce, echinatex. sämst, bättre, bäst. svag, starkare, starkast.
NU SKA JAG BLI FRISK.
jag måste på skolan imorgon för om man missar en dag missar man jätte mycket. Enda nackdelen med att fara imorgon är att vi har idrott, och enligt johan : " Om man kan gå på skolan, kan man gå på idrotten". sämst citat ever.

Men resten av den här dagen ska jag bara krya mig.
ånga ansiktet(halsen), nässpray, echinatex, vila och dricka te&honung. Det blir min yberroliga kväll.
♣♣♣ 

Kommentarer

Postat av: alva

Publicerad 2008-08-24 19:45:18

den var super f i n du måste hjälpa mig göra min bloggis fin:(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela