1 juli

Publicerad 2008-07-01 15:09:51 i Allmänt,

Idag äre tisdag och alva är på spa. (vetinte varför jag skriver det, men kanske är kul och veta) Själv har jag varit med rosco, lucas och michelle i hedlunda parken. De busade lite och nosade på varandra. Vi tänkte att det skulle vara bra att dom skulle träffas innan lucas ska bo hos dom. Och lucas åkte buss för första gången idag, så gullliggh han ee !: ] :]:]]]]]]]]
 

Det var ett litet tag sen jag skrev(och lade in bilder) men det kan jag inte rå för för jag har varit lite upptagen. Jag har bland annat blivit konfimerad(ni; grattis, jag; tackartackar), känner mig så stolt, och jag ångrar inte att jag gick konfa. Sen så har jag  varit på wheels med Alva och Emelie, det var riktigt skojjigtt. Jag har klippt mig (lugg) det blev väl bra antar jag. och igår var jag på bio med Michelle, johanna och Emelie. Vi såg Sex And The City, den var riktigt bra, rekommenderar att ni ser den.

Jag har en massa saker jag måste få gjort innan jag far (på lördag) jag måste packa, se vilka dagar jag ska jobba när jag kommer hem, lämna igen böcker, fylla på mp3 med låtar och en maassa mer, och det känns jätte drygt. men det ordnar sig nog!

ha en bra dag
(jag älskar lejonkungen)

Kommentarer

Postat av: kul

Publicerad 2008-07-01 18:03:33

gillar ditt liv

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela