11 juni

Publicerad 2008-06-11 10:59:01 i Allmänt,

Första dagen på sommarlovet!
idag vaknade jag utan att väckas av min väckarklocka, det var riktigt skönt..

Igår var jag med Ida, Anja och Emelie i sörfors.. I (V) SÖRFORS!
Vi såg på OC, pratade och åt jordgubbar och glass, det var jätte gott - tack idas mamma.


Idag började jag med att läsa Harry p. sen så for jag och Lucas och sprang.. vi sprang inte så långt men, för han är ju fortfarande en valp. Och det är typ det jag har hunnit med idag.. Snart ska jag ta mig lunch och fortsätta läsa tror jag..
Ikväll ska jag till min kusin Fredrik för han har tagit studenten, så då ska vi äta middag där. Och ifall jag hinner ska jag ner på stan med michelle och nå fler människor.

Ha det bra
och grattis till er som tar studenten idag!
 

Kommentarer

Postat av: Wilmer

Publicerad 2008-06-12 20:00:32

Vad fina ni är

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela