13 juni, grillning

Publicerad 2008-06-14 10:22:59 i Allmänt,

Ja, nu är den här dagen snart slut, och jag ska väl snart gå ut med lucas och sen lägga mig och läsa. Ska lägga mig hyffsat tidigt ikväll för jag ska på alvas konfa imorgon.. Så då ska jag klä upp mig för alva!

Ikväll har jag varit och grillat med; Alva, johanna, anja, michelle, emelie, ida, sebbe, holma, krille, vicce och albin - förlåt ifall jag glömde nån!
ja, vi spela fotboll ock grilla.. det var ganska kul
sen så for jag och alva på stan och åt glass på donken. Sen fick vi jätte goda gratis pannkakor av några amerikanare :)



 michelle går ut och förbereder för en grillfest
 och under tiden går marika till lekparken
 och åker rushkana
 Sedan grillar allihop
 och alva och michelle tjuvar godis
 Och ida torterar sebbe
 och konstigt nog spelar johanna fotboll
 och anja äter..

 Men plöstligt går alva och marika iväg till donken
 och äter glass
 sedan går de iväg
 och blir chokade..
men ändå glad.. för de fick syn på
 GRATIS PANNKAKA
 marika ler när hon får maten
 marika ler mer när hon äter maten
 Sedan tar de bussen hem
 och alva somnar
 men marika försöker lista ut en plan, så alva vaknar
 SEDAN KOM HON PÅ DET
hon tar modell bilder på alva

snippsnapp slut så var sagan slut

Kommentarer

Postat av: sexy_steve

Publicerad 2008-06-17 20:42:24

Ida är fan dum med sebbe hela tiden.

Postat av: sexy_steve

Publicerad 2008-06-17 20:43:36

jag skulle behandlat honom mycket bättre, fattar inte varför han är ihop med den bitchen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela