13 juni

Publicerad 2008-06-13 11:30:34 i Allmänt,

Gomorgon!
Klockan är halv 12 och jag har redan varit på puls och lämnat igen filmen från igår.. (känner mig duktig)..
Filmen hette 1408, en rysare, som jag såg med alva. Den var rätt så bra faktiskt.. Handlade om en författare som skriver om hemsökta hus och hotell.. En kväll bestämmer sig han för att checka in på ett hotell som han har hört talas om..(nått hotell på D) I rummet 1408  har det hänt fruktansvärda saker, som ingen kan förklara.. Hotell ägaren försöker övertala honom att inte checka in (Det finns en lag, man får checka in där ifall man vill, så hotell ägaren kan inte bestämma), han visar honom bilder på dödsfall.. bla. hade en städtant låst i sig på toaletten, och när hon kom ut hade hon stuckit ut hennes ögon och skrattade hysteriskt..men hotell ägaren lyckas inte övertala honom.. övertala honom att den som har checkat in i rummet 1408.. kommer aldrig ut levande..
  Jag rekomenderar att ni ser den!

Ikväll ska jag typ fara och grilla, det ska bli mysigt.


OBS!
Jag har lagt in lite fler bilder från brännbollen, klaassensdag och skolavslutningen

puss&kram

Marika

Kommentarer

Postat av: Micheleleleeel

Publicerad 2008-06-13 13:11:48

Jag såg 1408 förra helgen! Den varinte sådära jätteläskig, men psykiskt äcklig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela