15 juni

Publicerad 2008-06-15 13:54:07 i ,

Idag äre första söndagen på sommarlovet och klockan är 20 över ett. jag är helt slut nu, för jag har städat.............. det kan vara väldigt krävande ibland.
  Idag tänker jag bara ta det lungt, typ jogga lite med Lucas, läsa och inte he på mig nått smink alls. jag har typ misshandlat mitt ansikte med founation den här veckan..
 Igår firade vi som sagt alva, för att hon har konfimerat sig. Vi fick massor av fika, sen så spelade vi lite brännboll och sen gick vi in för att se 'a knights tale', tror jag att den hette, med heath ledger......... ååh han va så snnyggg!!(♥♥♥♥)(rip)

 Alva kommer med fika
 Jag var tvungen att sitta mkt nära emelie, annars fick jag solen i ögonen Johanna och anja
 Emelies fantastiska hållning
 en av våra tre tårtor.

Vi hade alla jätte mysigt, men plöstligt fick anja och johanna syn på en spindel - allt blev kaos och alla flög upp från deras stolar... och här får ni en video när vi försöker få bort spindeln..

Alva får ett skrattanfall
 Johanna stretchar efter den jakten på spindeln
Emelie johanna och jag
 var självklart tvungen att lägga in en bild på honom(LLL)

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-06-15 14:43:52

MEN HALLÅ KLAGA INTE PÅ HÅLLNINGEN :(

det var skönt just då att stå sådär

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-25 23:43:02

"picknick istället" ... som om det inte komer fler kryp på gräset.. iq befriade barn

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela