22 juni, goodbyee

Publicerad 2008-06-22 16:14:22 i Allmänt,

Hej!
idag är det söndag och min kusin fyller år. Jag kom nyss därifrån och vi fick ficka och hade bara mysigt. Lucas fick leka med Millton, och dom vara bara perversa. Sen så har jag också hunnit vara på stan, köpte två klänningar på gina som jag ska  ha med mig till miami och tavelsjö. Det är imorgon jag far till tavelsjö och jag ska vara där till fredag. Så jag vill att ni ska ringa och sms:a mig (de jag känner) jätte mycket!! 0702808109! ni kan ringa anja också på 0706158603. Sen så kommer jag tillbaka och då ska jag konfimeras på söndagen den 29 juni(emelie, alva, michelle, ida, viola, johanna får komma:) ) På måndagen ska jag fara och klippa mig hos sandra, så kan säkert hitta på ngt då ifall nån har lust. Sen kanske jag ska till stockholm i fem dagar, sen så tar jag(vi) flyget

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-06-22 19:14:16

vilken tid & vars på söndag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela