4 juni, första doppet!!

Publicerad 2008-06-04 18:32:38 i Allmänt,

Idag hade vi klassens dag, det var härligt och skönt! vi behövde inte göra nånting.. bara sola! fast jag övade på brännboll också - jag blev bättre :)

Sedan for jag, johanna, michelle, emelie, viola, alva, anja, ida och filip och badadee - FÖRSTA DOPPEEEEEET
det var.. kallt...
Sen så solade jag.. brände mig lite på axlarna :/

Fick reda på att min syster ska få fara till USA i 3 månader., fusk........................
Men jag är glad endå, för snart äre sommarlooooooooooooooooooooooooooooooooov!

image23 jag efter första doppet......

image24 Anja vid granhäcken :) fin bild...
image25 Emelie steker ;-)
 sommmarr bild!!
 Alva blir mobbad av jens ...
image26 Ida och Anja posar....... lite

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-06-04 19:46:29

asså helvete, förstår du hur mycket jag har bränt mig? :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela