Tisdag 3 juli

Publicerad 2008-06-03 15:49:42 i Allmänt,

Idag har jag varit i skolan, det har varit en väldigt slapp dag... Vi har typ ätit på varje lektion.. glass och kakor :)
Och jag är bara glad... Peppar så miami i sommar!! kommer kanske bada med delfiner också (typ bara min högsta önskan) ... så då kan jag skryta om de också.. hehe.................

Snart ska jag på ridningen.. vi kommer förmodligen rida ut i den här värmen! Sen när jag kommer hem ska jag alva och anja köpa matilimat till imorgon (klassensdag) vi ska till granhäcken och leka.. det ska bli härligt! ska bli typ 26 grader imorgon ;o

Som ni ser så är min blogg omgjord lite grannaa.. fint va?
om ni vill göra om er blogg, kontakta [email protected], hon gjorde om min blogg

pusshej!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-06-03 15:52:12

Ha en fortsatt härlig dag! =)

Postat av: Natalie B

Publicerad 2008-06-03 15:59:18

Hej!

På den här sidan har du chans att vinna en resa för 35
000 kronor!!

http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/8644

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela