JAGPEPPAR

Publicerad 2008-10-03 20:48:38 i Allmänt,

Nu har jag beställt två filmer, två av mina favorit filmer:

Mamma mia............och...................THE DARK KNIGHTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
jag kommer inte få dom för än november och december men ändå JAG PEPPARRRRRRRRrr

eeeeeeeeeeh förlåt för jag inte har skrivit men jag har haft bättre saker för mig....... SKOJA.. eller inte..


IAF så  ligger anja på sjukhuset = opererad!
 
emmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmh... what more... i helgen ska jag på stan och köpa lite ytterkläder och typ sola solarium med alva, ska bli spännande för det har jag inte gjort förut!
sen så är jag jätte glad för nu är det jobbigaste bortgjort på skolan.. även fast jag inte är jätte nöjd med mina insatser, men ändå skönt att slappa i helgen! fasst jag kommer nog ändå plugga så jag inte behöver råååååååååå plugga sista dagen, jag är såååååå en planerare!

igår var jag och såg patrik 1,5 den var jätte gullig, den borde ni se!!!

Kommentarer

Postat av: alva

Publicerad 2008-10-06 20:52:56

vi solade inte alls solarium.....................

Postat av: Charlotta

Publicerad 2008-10-06 22:36:52

Hey!Just nu pågår en TÄVLING på min blogg,gå in och ta chansen att vinna ett fint halsband=)

Postat av: Carro sis

Publicerad 2008-10-08 13:06:58

Ah jag taggar ocksa :) love you sis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela