snaaaaaaaaaart

Publicerad 2008-10-19 11:20:37 i Allmänt,

HEj allA!

idag äre söndag, jag har städat, ska plugga och jogga och läsa idag hade jag tänkt =) iförrgår (lucas födelsedag) var jag med johanna, michelle och anja och vi såg idol hemma hos mig och hade riktigt mysigt! igår så var jag med Pauline och vi såg high school musical 1 och 2, för man måste ju förbereda sig på trean som kommer ut till veckan ;) vi såg också legally blond som är ganska härlig, vi skulle se bridget jones dagbok, men vi hade bara tvåan och jag har jätte lust att se ettan, så om nån har den och vill låna ut så skulle det vara super :)

Imorgon är vi lediga för att vi har utvecklings samtal = JETE SKÖNT
och till veckan har vi so inlämning, spanska redovisning, svenska inlämning och NO - förhör, så det känns lite jobbigt, men jag har ingen panik hitilis som ida har.
Och för alla som inte veta så ska jag berätta att vi har HÖSTLOOOOOOOOOOV nästa vecka! Det ska bli bajsanajsa!

jag vet  JAG ÄR SÄMST `PÅ BLOGGA, men ni får stå ut med det

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2008-10-19 15:43:29

när är spanskaredovisningen;O? vilken dag alltså

Postat av: anonym

Publicerad 2008-10-19 20:33:18

Bridget Jones dagbok , kl 21.00 på 5an(Söndag)

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-10-22 14:25:58

GRATTIS PA NAMNSDAGEN SISTER <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela