6 september

Publicerad 2008-09-06 13:38:50 i Allmänt,

Nä, vi for inte till lycksele idag. Både jag och mamma är sjuk.
Så det blir nog inga kompisar idag.. men jag ska nog ladda ner filmer och se på dom och äta godis.. det är min plan. fast jag måste plugga också. men det löser jag nog.

Jag har tappat bort min börs, en svart lite trasig börs. Om ni hittar den kan ni ju ge tillbaka den är ni snäll. men jag misstänker att den är hemma, men jag har letat överallt, så jag måste nog spärra mitt kontokort som ida, och inte kunna ta ut pengar på 2 veckor. bleh. + jag hade massa minnen där i, typ biljetter till bio och mamma mia teatern i london, kort från sea world och universalpark i usa, och massa annat, jätte tråkigt. men aja jag hittar den nog nångång.....

Om nån vill hitta på något ring mig, men om jag mår dåligt så kan jag nog inte hitta på något, men ni kan ringa iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela