a man with a plan

Publicerad 2008-09-08 18:17:05 i Allmänt,

 
HaaaaaaaaaaalÅ!
Idag har varit en helt vanlig dag på skolan. Vi hade idrott, men jag var inte med för jag är förkyld, som jag har varit i typ 10 år nnuu???
IAF så har jag kommit på en plan. Jag ska spara ut mitt hår, och jag ska ALDRIG klippa upp det, jag ska klippa det rakt i topparna så det ser ut så här:


fast längre, om ni är jätte intresserade hur jag exakt vill ha mitt hår så laddar ni ner oth säsong 4 avsnitt 9. Om ni kollar på sophia bush där, så är det precis så jag vill ha! Sen så ska jag färga håret till haloween, för det var då jag bytte från blont till brunt förra året. undrar vad det blir för färg det här året... det ska väl bli intressant? sen när jag har haft mitt as snygga hår aslänge, ska jag klippa det jete kort! så där har ni min hårhistoria i framtiden!

Och ni som undrar vart den as coola bakrundsbilden kommer ifrån så ska jag berätta att det är jag som har gjort den alldeles själv på paint, och den GRYMMA ipoden med GRYM musik har jag fixat dit alldeles själv, med min egen musik. iknowimsocool.

OCH NI SOM HAR LUST ATT VARA SNÄLL:
ge mig tips hur man gör för att få bort förkylning!!!!

ikväll ska jag se på oth, ifall det hinner laddda(oj det blev tre d) hem....... och sen ska jag äta fruktsallad som min underbara mamma har gjort. (:(:(:

THATS THE UPDATE FOR TODAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela