Början på en ny vecka

Publicerad 2008-09-15 21:07:49 i Allmänt,

Hejsan allihopa!

Idag har jag varit på skolan, absolut ingen jobbig dag, men jag upptäckte hur mycket jag måste plugga! vi har sjuukt mycket just nu. Så jag ska göra bort så mycket jag kan i veckan.

Och idag har jag varit på en hundkurs som var helt OK. Vi fick arbeta med allmänlydnad och ledaren var GALET lik Johan Karlsson! så det var trevligt. Det var ganska roliga personer som var med i kursen, en förvirrad tant, en typ nästan döv man, en gravid (som skulle sprina med lucas) bland annat. Och jag var as bra, för jag vann en lek som han kallade "gissa vikten på boxern", jag antar att ni fattar vad leken går ut på, och gissa vem som vann? alla typ 30, 38, 35, jag tänkte WHOOT, hunden måste väga minst 50? men sen så tänkte jag att jag kanske var helt ute och cykla så jag sa 45, och hunden vägde 53, så ja... jag är bra.

Det var min intressanta historia från idag (: pussar

Kommentarer

Postat av: hemliiiiis tihi

Publicerad 2008-09-17 20:23:00

asså marika kan du sluta sluta blogga?:(

jag har typ kollat varje dag i veckan men icket. VI VILL HA MER

Postat av: Ida

Publicerad 2008-10-28 22:20:27

Helt rätt, sluta blogga tack.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela