clothes

Publicerad 2008-09-04 15:24:00 i Allmänt,

bild nummer 1: Fick kjolen av min moster igår som hon hade när hon var ung (när hon bodde i london), så jag borde få typ nå sorts poäng för återanvändning.
Bild nummer 2: Tänkte ge tröjan till michelle för jag tyckte den var ful, men michelle glömde den alltid av någon anledning, men nu har jag börja ha den igen så jag borde få poäng för det med!




När jag duschade så glömde jag att jag hade rosa hårspray i håret, så jag kollar ner och det är nått rödaktigt, jag typ reagera så här: AAAAAH JÄTTE MYCKET MEEENSSS
men sen tänkte jag efter..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-04 16:13:13

... mens



Postat av: Michelle

Publicerad 2008-09-04 21:06:15

Du var RÅSNYGG I TRÖJAN, så jag behöver den inte längre

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela