heeeeeeloothere!

Publicerad 2008-09-01 16:17:24 i Allmänt,

haaaaaaaaaaaaa-LÅ!
idag har jag varit i skolan och haft.. rätt okej dag. Vi har haft so, idrott och alla språk, inte så jobbig dag alltså.
imorgon har vi skolfoto och alla tjejer blir så här: VAAAA? IMORGON?? OMGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
men jag ska låta er slippa det i min blogg så min kommentar blir : ....

Hur går det med batman marika? eeeeh............. ehhhhhhhhhhhhhh........... men jag sitter ändå med hantlar varje gång jag sätter mig vid tv:n så det är väl ändå typ batmanaktigt? jaa..eh..


och dagens tack går till paint, som är typ vaddå? världens bästa program. man kan göra jätte mycket roligt där har jag kommit på. och man kan ändra storlek på bilder, som är as bra för mig som lägger in bilder hela tiden till min blogg. awsome!

krya på er michelle och viola - vi saknade er idag (NOT..(var tvungen)).

btw, idag lärde jag mig hur ett ord stavades : schizo
*APPLÅDER*
tacksåmycket, tacksåmycket

Kommentarer

Postat av: alva

Publicerad 2008-09-01 16:21:55

Hur går det med batman marika? eeeeh............. ehhhhhhhhhhhhhh........... men jag sitter ändå med hantlar varje gång jag sätter mig vid tv:n så det är väl ändå typ batmanaktigt? jaa..eh..



wtf?

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-05 22:38:50

du gjorde en parantes i parantesen ^o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela