Min älskade börs

Publicerad 2008-09-06 19:15:51 i Allmänt,

Nyss ringde alvas mamma åsa till mig, jag blev as överraskad, för alva är ju i mallorca så jag tänkte vad vill hon mig, och för en sekund trodde jag att hon hade dött och att alvas mamma skulle ringa och säga det till mig personligen. jag fattar inte att jag hann tänka så fort men jag lyckades iaf på något vis.

Men hon ville bara säga att jag hade glömt min börs hemma hos dom, och jag vart glad, för jag har typ sökt den hela dagen. så jag skuttade till kling huset, och på vägen tillbaka kom jag på att förra lördagen var senaste gången vi var med varandra hemma hos nån av oss, och då hade vi varit på puls och sen gått hem till mig för att se 10 orsaker att hata dig ( ♥ ), så det var alltså sista gången jag använde min börs, och då var jag inte hemma hos alva, så det kan ha hänt två saker, följandes:
A) Alva råkar ta min börs och lägga den i sin väska
B) Alva ser att jag inte märker om hon tar min börs, hon snor den.

men bara för att allt var som det var senaste jag kollade i min börs, så tror jag på A.

Kommentarer

Postat av: Michelle

Publicerad 2008-09-06 19:28:40

Vad konstigt att hon lyckades få med sig din börs från ditt hem

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela