mitt ute i sörfors

Publicerad 2008-09-14 15:38:17 i Allmänt,

Haj!

Igår på dagen gick jag på stan, jag köpte ett par byxor och två skor för sammanlagt 900:-, inte dåligt! men jag kommer inte kunna visa er bilder för datorn där uppe (där jag lägger in bilder) är paj!

På kvällen for jag till ida, och det gjorde också johanna, emelie, michelle och viola. Vi såg på två filmer, drillbit taylor och not another gay movie, jag måste bara säga att not another gay movie hade ... trevliga.. ljudeffekter. 
Efter vi sett filmerna gick emelie, viola och ida ut för att ta luft, en timme senare ringer ida och säger att dom är hos jens, så då började vi gå dit. det gick absolut inge bra men jag orkar inte skriva ner allt, för.. jag har ingen anledning.

Idag har jag typ gjort NADA. eller jag har träffat alva som kom hem idag! hon verkade ha haft det trevligt (:

IKVÄLL är det hål i väggen och stor i japan eller vad det nu heter, missa inte det !

Kommentarer

Postat av: E-Dawg

Publicerad 2008-09-15 16:34:44

RÄTTNING ''Another Gay Movie'' heter den.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela