sjukis

Publicerad 2008-09-10 12:29:24 i Allmänt,

Hej friskisar.

Jag är fortfarande sjuk och har as ont i mina höfter, fattade inte varför, så jag frågade min syrras kille och han sa att man kan få ont i lederna när man är sjuk, och för att jag gick 4 km på idrotten i måndags så blir det inte bättre.

Men jag ska försöka komma till skolan imorgon, men det som suger är att vi har idrott och då måste jag typ vara med för det är vårt sista konditionspass. gaaaaaaaah vad ska jag ta mig till?

Idag for jag och mamma på puls för att hyra en film för båda vi är sjuka + köpa glass och tidningar. Men det blev inte att hyra nån film för alla sög, så vi köpte två filmer som ser ut såhär:
 och

Vi såg en liten bit på guesswho, men den var verkligen dökass! så se aldrig den. men wedding crashers har väl de flesta sätt? bra film! Sen så köpte jag cosmopolitan och fick med en film som ser ut så här:


idag har jag sett one tree hill season 6 episode 1 och 2. veeeerkligen jeette bra! igår fick jag michelle att se fanvideos på oth, jag är så grejt! Så nu ska jag låna henne de första åtta avsnitten, sen så kommer hon att bli beroende. ja det är min plan. . .

ÖNSKA MIG ATT KRYA PÅ MIG

Kommentarer

Postat av: Michelle

Publicerad 2008-09-10 17:54:12

KRYA PÅ DIG

jättemånga var borta idag, det känns lite konstigt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela