vilken gullig hemliiiiis!

Publicerad 2008-09-18 16:41:12 i Allmänt,

Hejsan!

idag äre torsdag, och igår var det onsdag och i förrgår var det tisdag. I tisdags hade ´jag ridning och jag fick rida en fet häst som heter BJ(bonjovi) och ja vi hade hoppning, vi hade dock inte så höga hinder men snäva svängar. Camilla (ridläraren) tyckte att vi var duktiga så nu kan vi börja hoppa ännu högre hinder, vilken jag har väntat på i en evighet.
    i onsdags skulle jag på dansen men det blev istället mi friend pauline av nån knäpp anledning. och idag (torsdag, för er som har glömt) ska jag vara med pauline igen, och vi ska väl hitta på något galet.


vi har såååå sjukt mycket skolarbeten, och jag har typ flera planer i helgen (typ för många), så i do not know what to do. Men vet ni vad jag har kommit på? :O:O VIOLA har sämst smak och lokalsinne(även med karta) för på idrotten var hon borta hela lektionen (hade virrat bort sig) och hon gillar hannah montana och paris hilton? då är man ju sämst, eller med andra ord viola, men som tur är så har hon sagt att hon inte läser min blogg, SÅ HA-HA-HA, jag får säga vad jag vill om henne! MOHAHAHAHA.


Veckan har ändå varit härlig, så nu ska jag sluta klaga och bli klar med alla skolarbeten!
STAY POSITIVE!

HEJDÅ KÄRA LÄSARE

 (viola jag älskar dig, förlåt)

Kommentarer

Postat av: Signe

Publicerad 2008-09-19 16:29:31

VAFAN PARIS ÄR SNYGG och ska släppa ut dig i en skog med vildhundar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ENSAM



ikväll får din kusin komma på kalas men INTE DU!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela