yogayogayoga

Publicerad 2008-09-19 21:14:00 i Allmänt,

´hej allla partymänniskor!

Nu har jag pluggat rätt så mycket, mest no och lite matte. Sen så har jag ätit ben&jerrys och kollat på oth. Har fått värsta träningskicken, jag har as lust att träna! eftersom jag typ var förkyld de två senaste veckorna har jag inte kunnat träna men nu ska jag sätta igång, från och med imorgon! visst är jag duktig? tack vare michelle och oth har jag kommit fram till det här, orkar inte beskriva varför

Sen så har jag blivit as ovig! asså seriöst jag tror inte äns jag når ner händerna i marken(vågar inte försöka). Men jag har lösningen, jag ska börja göra hemma-yoga igen!
tur att vi har den!

sen så har vi nyss pratat med carro in the us, och hon bablar om att det ska komma hem en tjej till oss i februari och bo hos oss! så det hoppas jag blir av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela