Fredag den trettonde...

Publicerad 2009-02-13 18:17:29 i Allmänt,

Hejsan allihopaaaaaaaaaaa!
Idag är det fredag och jag är glad, för nu har vi inte kvar ett enda prov (nationella gills inte riktigt) i matte = sköööööööönt!
Så nu ska jag njuta av denna underbara helg :) och jag har inte haft nå otur, sådetså! Folk har bara otur på den här dagen för att de tror att de kommer ha otur idag, alltså negativt tänkte - repition från min och alvas redovisning i svenska i åttan, hallå..!
Ikväll ska jag vara med några kompisar och vi ska "chilla" hemma hos mig och typ se film å ha det mysigt. Imorgon ska hjalmar minus rumpa fira alla hjärtans dag tillsammans. Vi ska typ äta pannkakstårta och se på twilight :]]]]]] hjalmar eller vad?
Anledningen varför rumpan inte kan komma är för att hon och hennes pojkvän ska fira deras ett-årsdag, grattis på er två(:




Detta är Ayaz och Mahmoud, de bodde/kom ifrån Iran. De blev hängda en sommar på ett torg för att de hade begått ett brott. Detta brott var kärlek...

Kommentarer

Postat av: Michelel

Publicerad 2009-02-14 18:45:00

fy så sorglig bild!!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-14 19:33:12

gosh, var dom bögar? GAH! gemig en bögvän. Filip i B gills väl lite? han är ju stray...

Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Publicerad 2009-02-21 10:42:41

alltså det var typ kul att göra våran redovisning : D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela