helgg

Publicerad 2009-02-01 15:04:34 i Allmänt,

Hejsan allihopa!(blondinbella varning)
Nu ska jag göra en liten snabb sammanfattning av helgen,
I fredags så for jag till emelie och spenderade natten där och flummade oss, jeteeeeekul!
I går så segade jag hela dagen, sen så på kvällen fick vi fara till johanna, så vi såg en dålig film, spelade charader, alfapet osv..
Och idag har jag inte hunnit göra så mycket. Jag, anja och emelie for och kollade på en match, det var nån anja känner som spelade, och jag har gjort lite engelska och ikväll ska typ jag och carro på en gospelkonsert.. 
Så där har ni hela min helg! 
jag borde ha pluggat, men jag är ganska sjukt skolless.. men jag får ta igen det til veckan :)



ha det braaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela