Stepmom

Publicerad 2009-02-21 15:20:09 i Allmänt,

Hejsannnnn!
Idag äre lördag och jag har bara tagit det lugnt. Vi har extra lång helg, vi är lediga på måndag för det är en utvecklingsamtalsdag, då man inte behöver gå. Så jag tänkter inte gå.
Idag har jag sett på en film som jag har planerat i över två veckor att se, som gick idag 12.10 på tv4 film. Det var filmen vid din sida - eller på engelska stepmom. Det är en såååå bra film, och jag hade inte sett den på jätte länge, så man satt där med en klump i halsen och tårar i ögonen genom hela filmen. Ni som inte har sett den måste se den, de som har gjort filmen är från skaparna av forrest gump. En film med Susan Sarandon, Julia roberts och jääättee söta Liam Aiken.

Klipp från filmen:
 
Trailer till filmen:
'

 Liam aiken =]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela