HELG VECKA 4

Publicerad 2009-01-25 15:35:58 i Allmänt,

Hejsan!
Idag äre söndag och jag har bara varit hemma och tagit det lungt och pluggat osv..
 Ifredags var det kväll hemma hos alva, vi sa hejdå till alvas källare som vi har spenderat mycket tid i och vi har många fina minnen där ifrån. taccokv, skräckiskvällar, filmkvällar, snackakvällar, fira lovkvällar osv. Vi såg en skräckis som hette "promnight" och den var jätte ful, deras skräck var typ att någon dök upp i en spegel och att huvudpersonen gick in i lampor. Men det spelar ingen roll vilken skräckfilm hjalmar ser för det är alltid roligt så länge jag är med dom, och sen så är vi också alla pussys så vi skriker så fort det händer ngt, men det är så det ska vara när man ser skräckfilm :)
   Och igår så var vi i emelies kvarterslokal och hade pizza kväll, det var mkt gott, och vi såg vingar av glas, som jag tvingar typ alla och se :) Ja.. vilken hjalmar kväll.. eller mest hjalmar minus hjalmars rumpa.

Johanna tog fina egobilder min kamera.

Jag hann knappt ta fram min kamera så hade de nästan ätit upp deras pizzor

Men Emelie ville inte äta pizza, hon ville vara en snålanorektiker som åt sallad som vi fick gratis av vår snälla pizzabagare.

jag med en lite creepy blick på johanna som tar kort :)

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2009-01-26 17:42:08

hahahah är jag rumpan nu också

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-01-26 18:03:53

Det äger att man ser lite av Emelies pizza bakom henne

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-27 17:57:49

michelle är sötast. speciellt när hon gör den där minen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela