hemmahemmahemma

Publicerad 2009-01-12 17:35:52 i Allmänt,

halålå!

IDAG FYLLER IDAA ÅR, grattis på dig !!! =D=D=D

Idag har jag varit hemma från skolan, hade sjuuuuuuuuuuukt ont i huvudet imorse. så jag har knaprat på piller hela dagen, sett oc, och bara drygat mig, inte pluggat alls. Först när jag vaknade trodde jag att jag hade fått en hjärnskakning, för jag kom på att jag ramlade igår(ovanligt, alvA?) men sen så kom jag på att om man får hjärnskakning får man det dirket. så jag har bara en vanlig huvudverk, mamma sa att det berodde på förkyldning, men det känns inte som det, så jag hoppas hon har fel(:

idag har jag sett på livet är en schlager, så bra film! jag älskar han som spelar cp-skadad, han är så bra skådespelare! men filmen är lite överdriven på slutet, men annars är den bra :)

vet ni vad jag har kommit på? att abba måste alltid säga saker tre gånger! "money, money, money", "honey, honey, honey", "gimmie, gimmie, gimmie".. ja där har ni nått att tänka på... eeeeeeeh

Hoppas du haft/har en bra födelsedag ida!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela