RUBRIK

Publicerad 2009-01-03 19:23:18 i Allmänt,

Hello 2009!

orkar inte lägga in bilder från nyår, för jag hade typ 10 asdåliga bilder, så ni får kolla på ida och emelies ist. :)
 eeeh, inte så speciellt mycket har hänt, förutom att jag har börjat se grace anatomy!, helt otroligt asså! men det är faktiskt ganska bra, är på avsnitt fem just nu, men jag blir så störd på meredith som bara skriker "DRAMAAAAAA", men hon är ju galet snygg, så det gör inget :)
  hmm... .jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag fick lite klagomål av michelle, så .. . EHHHHHHHH........
En bild från förra året :
NJUT FÖR JAG TÄNKER INTE SKRIVA MER:

Kommentarer

Postat av: Michelel

Publicerad 2009-01-03 19:25:53

du kan ju inte tycka att hon är snygg i Greys' för där vill man bara strypa henne HELA TIDEN! Annars är hon ganska fin..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela