17 juni

Publicerad 2009-06-17 19:13:19 i Allmänt,

Vill ni höra ngt CRAZY?
JIMMY CHOO FOR H&M!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoppas det inte är för dyrt, för annars kommer man ju lätt att köpa!!!!!!
jimmychooriovictoriabeckham.jpg image by fashionphileSHOES!

FÖRUTOM DET, så har nu mitt summer camp slutat, har inte märkt av det en riktigt... Men jag har iaf haft jätte kul med Alva, och jag har lärt mig saker + kul att testa på samba, rumba, salsa osv. Imorgon ska jag köpa linnen som det står typ BA- summer camp, så jag har ngt att komma ihåg det av;)
Idag var uppvisningen också, och som alltid gåre ju bättre när man övar, men det var ändå råkul!
Och nej, pappa har inte fixat hårddisken:(

KOM IHÅG SYTYCD IKV!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: en arg Ida

Publicerad 2009-06-18 21:18:03

nu har du tjatat länge om den där jävla hårddisken.

FIXA MARIKA! NU

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-18 23:05:30

sytycd <3 GOOSH SÅ BRAAA



har haft kul med DIG MED ÄHÄHÄHÄHÄ :]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela