Helg

Publicerad 2009-06-07 20:32:35 i Allmänt,

tjoho!
Igår var vi och såg antichrist, som skulle vara en skräckfilm. Inte läskig, men sjukt äcklig och konstigt och sjuk film. Jag håller med Emelie - se den INTe.
Som sagt så har jag jobbat hela helgen, även fast jag typ jobbade NADA. Eftersom det är sommar står hästarna ute och vi behöver inte göra ngt. På lördagen var det dressyrtävling, så vi satt och kollade på det typ hela tiden, vi behövde bara se till att det var snyggt i stallet, inte så jobbigt. Sen idag(söndag) så sov jag mer än vad jag jobbade. från 7 till 9 hade vi saker att göra, kl 9 till 11 fick vi då rast. Det hade varit en övernattning för barn på surf så hela övervåningen var upptagen, alltså fanns det ingenstans att sova för trötta marika som hade sovit väldigt lite den senaste veckan. Så hon bestämde sig för att ta ett hästtäcke och lägga sig på en äng bredvid E4an. Helt normalt. Hon lyckades sova i 1,5 timme när hon sedan gick och åt lunch. Sedan fick hästarna lunch, vilket tog 15 min att göra, och nästa sak skulle vi inte göra förän halv två, då gick jag och sov på övervåningen, då hade alla barnen gått ner. Så då sov jag. halv två skulle vi ge hästarna mer mat och släppa in dom. Men eftersom det var barn där så ville dom såklart göra ALLT vårt jobb, alltså ta in hästarna och ge dom mat. Jag kom ihåg när jag var en av dom och såg upp till tjejerna som jobbade där på surf och vågade leda dom galnaste och största hästarna och nu är jag äntligen en av dessa coola tjejer, och det känns SUPERBRA. Det bästa med dagen var att cafeterian var öppen och ingen var där, så då vare bara att gå och ta gratis läsk och godis, mmmmmm:) och nu har jag tjänat ihop 700 kr :)

Jag har tagit as fina bilder under dagen som jag tänkte lägga ut, men de är på mobilen, och våran hårddisk som man kan lägga in dom på är trasig. så det får bli någon annan gång (jag vet, det kommer aldrig att hända)

HOPPAS NI HAR HAFT EN BRA HELG MINA TUSENTALS LÄSARE
OCH TACK NI SOM SMSADE MIG HELA HELGEN FÖR ATT UNDERHÅLLA MIG UNDER JOBBANDET

Kommentarer

Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Publicerad 2009-06-07 21:59:26

mm tar åt mig av tackandet :D

Postat av: miche

Publicerad 2009-06-08 14:44:44

lyckades du sova på EN OFFENTLIG PLATS?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela