rybaaak

Publicerad 2009-06-21 22:16:25 i Allmänt,

HI!
Som ni kanske redan vet så ska jag till  sthlm, och jag fick nyss reda på att ALEXANDER RYBAK ska vara på skansen 14 juli!!! så ifall jag är där då måste jag ju se hnm!!!!!!!!! så söt asså<3<3

Idag så bestämde jag och pauline att vi skulle gräva upp lådan som vi grävde ner för över 4 år sedan. Vi hade gjort en beskrivning just när vi grävt ner den och så här var det beskrivet: följ stigen, gå över bron, förbi hagen, en meter från trädet.
- BRA BESKRIVNING?!?!?!?
frågan är ju hur dum var vi?`men smart som vi är nu listade vi precis ut vart det var, och blev överlyckliga när vi hittade lådan med alla våra minnen. Men när vi kollade igenom den var det nästan pinsamt. Vi hade skrivit saker, SNOTT en hel del till den där lådan, och tagit massa fula bilder. Men det var ändå råkul och man fick värsta glädjekicken när man hittade den.

Kommentarer

Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Publicerad 2009-06-28 13:19:47

MARIKA OMG ISÅFALL SÅ MÅSET VIO JU SE HONOm!!!!!!! JAG MÅSTE SE HONOM JAG MÅSTE ÄVEN OM DU INGTE VILL JAG BRYR MIG INTE HAN ÄR MIIN

Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Publicerad 2009-06-28 13:20:18

okej förlåt blev lite överexalterad

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela