SOMMARLOV

Publicerad 2009-06-13 10:27:58 i Allmänt,

NU ÄR DET SOMMARLOV TRALLALALALALALALAAAAA
Jag skriver bara nu så ni inte börjar klaga på att jag skriver för lite, jag vill egentligen inte skriva nu, eftersom jag har inga roliga bilder att bidra med, pga pappa kan aldrig fixa den rätta hårdisken :(

I torsdags (skolavslutningen) så började det med att jag och emelie vandrade till skolan.  Det första 9:orna gjorde var att äta tårta inne i matsalen med föräldrar osv. Pär höll också ett väldigt fint tal : ) Sen vare fotografering på framsidan, vilket tog typ år. sist samlades alla i högstadiet i aulan, där det var uppträdanden och tal osv och 9.orna fick sina betyg.
När skolavslutningen var över fick hjalmar åka limo, vilket ägde, vi åkte runt stan och sedan hem till mig för att fika!
På kvällen kom väldigt många från 9an hem till mig, typ minst 35 st, och jag hade iaf jätte kul, och det var roligt att så många kom! Kommer verkligen sakna många av dom man inte kommer träffa så mkt:(

Nu snart börjar SUMMER CAMP 09, och jag är rå taggad!!! ska bli så himla kul att se Roja igen!

Jag tror det här kan bli en av de bästa sommrarna hittils - SOMMAR 09!

btw, jag lovar jag ska göra ett fetto inlägg med massor av bilder såfort pappa har fixat hårddisken, då kommer bilder från brännbollsturneringen, skolavslutningen med mera!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-13 14:23:35

jaaa, fixa hårddisken!!

Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Publicerad 2009-06-13 15:36:37

I'll be waiting for that fettoinlägg.



JAA ROJA ÄGDDEEE<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela