insperation de paula

Publicerad 2009-03-29 16:46:27 i Allmänt,


Så var denna helg över ... Här kommer lite bilder från earth hour som var igår kväll:






Själv kunde jag inte släcka något för jag var inte hemma, men annars skulle jag gjort det:)
Sedan har jag kommit på mitt dröm jobb! Mitt drömjobb är tilde de paulas jobb!

Fatta vad intressant jobb hon har - Snacka om ett jobb man blir allmänbildad av! Nyhetsmorgon har ju alla sorters gäster över hela världen som hon får träffa och intervjua, hon får delta i nöje och vad som är aktuellt i världen - så grymt kul!
Så nu vet jag vad jag ska satsa på :)

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-03-30 18:33:28

Träffade Tilde när jag var på någon tv4 inspelning, hon var lite dryg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela