magsjuka

Publicerad 2009-03-31 18:38:25 i Allmänt,

japp, jag har/har haft magsjuka. Började spy natten till måndag, sedan har jag bara legat i min säng hela måndagen. Tisdag (idag) har jag sett film hela dagen. Började med Finding Neverland som jag aldrig tagit mig tid att se, men har velat se framförallt eftersom jag varit där i parken (london). Den var grymt bra, grät lite mot slutet. Sedan såg jag Pursuit of happyness som jag också alltid velat se, och den var galet bra, grät, grät och grät. Sedan så såg jag marley and me, som till allas stora förvåning var bra! Kanske bara för att Jennifer och Owen är bra skådespelare, men det kan också vara det att man haft en hund så man kan relatera, grät till den också, vilket jag inte trodde man kunde till den filmen. Så slutsatsen till de filmer jag sett idag är att jag är en major wiper. Sedan har jag försökt se 7 pounds, men jag har lite svårt att fokusera nu när jag sett film hela dagen. Men jag är säker på att jag kommer grina till den någon dag med.




Kommentarer

Postat av: michellele

Publicerad 2009-04-05 01:14:13

ahahhahah är du en major wiper ahahahah wiper aahahah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela