b&j och u-s-a

Publicerad 2009-03-03 12:26:37 i Allmänt,

Heeeeeeeeeejsaannnnnnnnn!
Snart har halva sportlovet gått och jag kan ärligt säga att jag har inte pluggat något alls :) jag är stolt över mig själv... jätte..
 Jag har funderat lite... varför kan de inte starta en B&J affär här? Med b&j milkshakes, bägare, våfflor, tårtor och allt möjligt! det skulle göra succé i sverige! Jag skulle iaf gå dit varje dag:]


(snodde bilden, orkar inte gå upp till datorn där uppe där alla mina bilder är sparade från floridatrip)

mmmmmmmmmmmmm... jag saknar:( 
Jag tror det blir B&J till desperate ikv iaf=)=)=)=)=)=)







lite bilder från google där jag var i sommar :) jag vet att jag skryter men jag orkar inte hur bra det var!!! jag säger bara faaaaaaaaaaaaaaaaaaaar dit!
jag tror jag måste göra ett usa inlägg med massa coola bilder osv + videos, gosh jag har jätte roliga videos... gosh... men det får jag göra nån annan gång:) mohhihihhahah

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2009-03-05 21:41:14

såg du att puls hade en ny B&J smak? GAH! Ge mig nuu. Vill ha mest. GAHGAHGAH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela