"This Is It"

Publicerad 2009-03-08 15:15:04 i Allmänt,

Hej på den internationella kvinnodagen!
Japp idag är det den dagen, när man kämpar extra hårt för jämställdhet och uppmärksammar hur dagens samhälle ser ut.
Från seriöst till oseriöst så är det också något annat med den här dagen - premiär för wipeout! Det är ikväll på femman klockan 20.00 så det får man inte missa!
Idag har jag försökt komma igång lite med läsningen, läser eclipse just nu och som bokmärke har jag ett hjärta jag fick av emelie efter vi hade sett bolt, jätte sött :)


Och medans jag ligger och läser sitter min gubbhund och tittar ut genom fönstret... så söt


Just nu har jag och min syrra jätte lust att fara till london i sommar för att se mr. Jackson him self! Han kommer ha förmodligen sin sista konsert som han kallar "this is it", så det känns som att man måste se the king of pop när man har möjligheten, nämligen sista möjligheten. Under juli gör han tio konserter i Londons 02 Arena, som kan ta emot  20 000 åskådare. Det har gått tolv år sedan han avslutade sin sista världsturné, och tre år sedan hans senaste spelning, som var i london, och nu kommer alltså hans sista. Men man måste beräkna cirka 10.000kr för att fara från umeå till london (inklusive allt), och jag har 1000 nu, så... ja.. men jag ska försöka!



Nu är sportlovet slut :( Nu äre ba att peppa påsklov om 6 veckor sen får man börja längta påriktigt till sommaren=D

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-03-08 18:55:13

Aaaaaaaaw du sparade den :] <3

Postat av: Sebastian

Publicerad 2009-03-11 16:16:55

Jag firar kvinnodagen när det är jämställt, inte innan. om vi firar när det är nån kvinnodag så ska det finnas en internationell mäns dag.. :p yay

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela