BlogggibloggbloggBLOGgggGGBLOooooooooooG

Publicerad 2009-05-02 09:29:42 i Allmänt,

Japp, jag suger på blogga, det är officiellt nu :)
Iaf så var det valborg iförrgår, och då var jag med pauline, så vi grillade hemma hos moi, HELT SJÄLVA, och det blev gott, helt otroligt! Sedan for vi på campus och var på stan också och for omkring lite överallt :) citat från michelle "valborg blir bara bättre och bättre" och det håller jag med om :)

I onsdags så var några av hjalmar och såg en dans uppvisning på midgård, gosh, en del var pinsamma, men endel WOshhH vad bra de var!!!!! Typ anton är helt otroligt bra på dansa och det var en tjej som dansade contemporary hiphop till halo och ååååh jag är så avundsjuk!!!!! Men jag och Alva har iaf bestämt att vi ska börja dansa igen nästa termin så det ser jag framemot, + jag har valt dans som estetiskt tillval på dragon, och då dansar man tre gånger i veckan så det är najs!



VÄRLDENS BÄSTA LÅT JUST NU

Kommentarer

Postat av: michelel

Publicerad 2009-05-02 10:14:01

JAG GILLADE INTERVJUERNA!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela