sommaren är snart HÄÄÄÄÄÄÄR

Publicerad 2009-05-27 16:13:44 i Allmänt,

ÄNTLIGEN har jag gjort bort ALLA nationella! jag gjorde de två sista idag, no-labb och spanska muntliga. Jag och Viola gjorde spanskan tsm och GOSH vad akward det var ;o vi satt typ tyst i fem minuter och pratade två. men WHATEVER, för nu är jag äntligen klar med högstadiets nationella:):):) 
Nu har jag bara tre år kvar med tusen nationella prov, wooho! btw så fick jag och Viola reda på lite statistik om vår blivande klass, premilinär statistik, lägsta intag hade 180 poäng, medelvärdet var 243 poäng(Woohoo jag ligger över medelvärdet ;D) och det går 17 tjejer och 16 killar i klassen vilket är perfa. Men vi förstod inte riktigt för IC tar bara in 30 pers och 16 + 17 = 33 = inte 30, så där har vi något att klura på..
Jag är glad nu för nu har vi nästan ingen skola kvar, vi har imorgon (torsdag) och det blir as slappt för då har vi sovmorgon till 10,(svenska har vi inte, och vår spanskalärare sa: det är aldrig fel att skolka, så vi tog det som att vi fick skolka imorgon) ingen idrott och vikarie på engelskan + det ska bli VARMT. På fredag är det en vanlig dag men då skare också vara varmt! Nästa vecka är vi lediga på måndagen, dock har vi no-prov, matte-prov och teknik inlämning och musik redovisning/inlämning(för mig), men det är OK för jag är inte stressad av det och jag bryr mig inte så mkt om vad jag får på dom. sen sista veckan är det bara städdag, klassensdag, brännbollsturnering och själva skolavslutningen, SEN ÄR DET SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OCH SUMMEEEEEEEEER CAMP 09 =D=D=D=D=D=D
HÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄ

Kommentarer

Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Publicerad 2009-05-29 13:34:05

ähähähähä 16 killar 17 tjejer, alla kommer bli ihop med varandra förutom du ähähähähäähäh

i believe att ähähhähää kommer ursprungligen från MIG

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela