Bio för hela slanten

Publicerad 2010-12-17 15:40:34 i Allmänt,

Ja då vare helg och sedan är det bara måndagen kvar då vi ska leka och fika. Känns dock lite jobbigt med artiklar som ska lämnas in nu på söndag och en fet rapport som ska in efter lovet.  Menmen lov är ju alltid lov.
Igår blev jag pappa och carro utslängda av mamma för hon skulle ha en middag, så jag och pappa for och käka go' matn på Harry's och efter det for jag carro och pappa på bio. Vi såg the town som faktiskt var väldigt bra, inte så överdriven som det ofta blir i actionfilmer. Och dessutom så fick jag reda på några filmer som jag måste se!!!!
1. The tourist med Angelina Jolie och Johnny Depp (!!!!)
2. Hereafter av CLINTAN(!!!) med Matt Damon, film om tsunamin
3. Bulesque med Aguilera och Cheer (vad kan detta vara?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela