Då var man trött

Publicerad 2010-12-10 17:50:55 i Allmänt,

Ja då vare fredag
Igår tappade jag skoldatorn så att den gick sönder. Fick en tillfällig fet dator medan min är på lagning, jag hoppas verkligen jag får tillbaka min gamla dator och att jag har kvar programen och filer osv för annars blir jag mucho ledsen. Liksom jag hade photoshop, som jag egentligen inte ska ha men jag hade fått det ändå. Alla bilder och SKOLARBETEN som typ två artiklar som ska vara inne nästa fredag. Livet är hårt. Och alla säsonger av gilmore girls och filmer... men aja det kan man iaf ladda ner igen...  Lets just hope for the best.

Ikväll blir det IDOL FINAL, även fast man kanske inte riktigt följt det så vet man ju att Jay är fett bra och att man måste hejja på honom ikväll med ett par coola brudar samt chips och dipp.

Bjuder på bild för att demonstrera att jag har fått mitt gröna kort i ridning!! wooohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela