Filmer & Böcker till jul

Publicerad 2010-11-27 10:37:55 i Allmänt,

Imorgon är det redan första advent och det snöar extremt mycket, nu när julen snart är här snälla låt snön ligga kvar tills dess!!
Hursomhelst vill jag bara tipsa er som ska köpa julklappar att på cdon är det fraktfri vecka och de har ju ganska billiga saker och mycket på rea! Så igår köpte jag alla Harry Potter filmerna  för 49:- st och två stycken böcker. Harry Potter filmerna bad jag om som en julklapp av mamma och pappa och de sa ok! Sedan köpte jag the secret-teenpower som är som boken the secret fast för tonåringar om hur man uppnår sina drömmar. och sist köpte jag en bok till mamma i julklapp som heter miracle in andes. dock köpte jag den mest för att jag ska kunna låna den och läsa för den verkar fett interessant då den såklart handlar om planet som krashade i anderna!


Kommentarer

Postat av: michelle

Publicerad 2010-11-27 15:05:52

jag tänker låna den dära secret teen boken!!! ba så du vet : D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela