Hur ramlar man på knä?

Publicerad 2010-11-24 20:37:50 i Allmänt,

Tjatja, sitter här lagomt svettig efter ett teamcykling pass på usm (bara för att skryta lite om hur duktig jag är). Men nu ska ni allt få höra dagens skönaste: Jag ramlade idag i matsalen på draggen. Jag gjorde det jag fruktat så oerhört ska hända mig. Men det var inte så hemskt som jag föreställde mig i mina mardrömmar, där jag ramlar på rumpan, tappar all mat över mig själv och alla stannar upp för att titta på mig i tystnad. Och så hände det inte - utan jag ramlade på knä(!!), hade maten kvar på tallriken och kunde ställa mig upp på två sekunder,  typ ingen såg det förutom mina kära klasskompisar som hade satt sig ner och saga som var bakom mig, som fyi typ dog av skratt, men den som skrattade mest var nog jag. Men såhär i efterhand skrattar jag inte så särskilt mycket då jag har två feta blåmärken på båda knäna. Menmen jag ska inte klaga då det kunde varit tusen gånger värre.

Kommentarer

Postat av: michelle

Publicerad 2010-11-24 23:37:57

HAHA HAHA HAa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela