The Butterfly Effect

Publicerad 2010-11-27 16:45:00 i Allmänt,

Igår såg jag the butterfly effect och damn vad bra/sorglig den var! Sen wikipediade jag butterfly effect och läste lite om vad det är och det var ganska interessant. Helt plötsligt insåg jag att jag skulle kunna tänka mig att studera vidare i något inom psykologi så som jag känner just nu vill jag läsa psykologi B i trean. Menmen då kanske man ser någon film om matte och helt plötsligt vill man läsa matte D... men vad är oddsen att det finns en sådan film? Dessutom om vi får tillbaka våran gamla mattelärare Erik istället för toppen Johan så är det 0% chans att man läser matte. Aja nu måste jag avrunda ska hinna med bussen till dagens Body Pump pass. (tidinställt inlägg) tips: se The butterfly effect.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela