Underbart

Publicerad 2010-11-12 14:50:10 i Allmänt,

FREDAG!
Känns fett skönt även fast jag inte var i skolan måndag eller tisdag, torsdag och fredag hade jag en lektion. men en fredag är alltid en fredag. Inte mycket nytt har hänt förrutom fyra saker 1. Skaffat busskort (period) vilket innebär att jag får åka buss hur mkt jag vill, och det är skönt ska jag berätta. 2. Skaffat USM kort, har varit på ett pass idag, teamcykling 45 min och satan vad man svettades men det var galet skoj, ska nog på det passet nästa fredag också! 3. BOKAT BILJETTER TILL HARRY POTTER 7 DEL 1!!!!!!!! 4. Skaffat minneskort till kameran så nu blir det mer bilder tjohoooooooo
I helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har inga planer förutom ikväll och dessutom så har jag typ inge skolarbete vilket är extremt ovanligt så jag ska nog passa på att njuta!! Fast det är farsdag på söndag så jag ska göra middagen men jag kan väl bjuda bilder på det efteråt ;)

HA EN TOPPEN HELG

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela