Desperate Housewifes

Publicerad 2010-10-27 18:49:00 i Allmänt,

Jag kommer ihåg när jag såg första avsnittet av desperate housewifes. Det var en dag i mars år 2005 och mamma hade bett mig och carro att spela in det åt henne för hon inte skulle vara hemma då. Den kvällen var jag med pauline och i brist på någonting att göra så satte vi oss och kollade på serien. Vi tyckte det var mycket bra och orginell. Från och med då blev tisdagen desperate housewife kväll med Pauline. Vi ser än idag desperate housewifes tillsammans klockan 21.00 varje tisdag!

Kommentarer

Postat av: viola

Publicerad 2010-10-28 00:31:22

Välkommen till min superblogg! Jag heter Marika Kollberg och går i nian. Jag gillar att dansa, rida, vara med kompisar och leka med min hund. På min blogg kan ni läsa om vad som händer mig (: Lämna gärna en kommentar i ett av mina inlägg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela